جانبازان نقش اساسی در ولایت‌پذیری و دفاع از کیان جامعه اسلامی دارند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: جانبازان سرمایه‌های انقلاب اسلامی هستند که در همه ادوار انقلاب و پس از آن نقش اساسی در ولایت‌پذیری و دفاع از کیان و ناموس جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت السلام میرزائیان درمراسم تجلیل از جانبازان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: جانبازان و ایثارگران آیات و نشانه‌های انقلاب هستند و این افراد به‌عنوان الگو در جامعه هستند.


حجت السلام میرزائیان با اشاره به اینکه جانبازان با شجاعت و ایثارگری و فدارکاری امتحان خود را داده‌اند و قبول شده‌اند، افزود: باید رشادت‌ها و ایثارگری‌های آن‌ها به نسل امروز انتقال داده شود.


میرزائیان با تشریح فشارهای دشمن در برهه کنونی بر کشور اسلامی ایران و ملت همیشه در صحنه گفت:باطل با همه وجود در مقابل حق خواهی ایران اسلامی به میدان آمده و دنبال زیاد خواهی است اما ملت مقاوم و همیشه در صحنه نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده و خواهند کرد.


میرزائیان گفت: حماسه خلق شده از سوی ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس الهام گرفته از پیام عاشورای امام حسین(ع) و عدم سازگاری بین حق و باطل بود.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز در این مراسم افزود: شهدا و جانبازان با گذشتن از جان خود در دفاع از نوامیس و مجاهدت در راه خدا برای کشور آزادی و استقلال را به ارمغان آوردند.


سید مجید موسوی اظهار کرد: شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذشتند و از نوامیس، دین اسلام و انقلاب دفاع و محافظت کردند.


وی با اشاره به اینکه باید در مقابله با تهاجم فرهنگی هوشیار و بیدار باشیم، تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان خانواده‌های شهدا و جانبازان است و باید با بصریت و هوشیاری مواظب فرزندان و جوانان خود باشیم.


موسوی کسب رتبه های برتر سازمان جهاد کشاورزی در کشور برای طرح توسعه بخش کشاورزی و جذب تسهیلات ،تشکیل صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در همه شهرستان ها،طرح توسعه باغ ها از جمله زیتون،مبارزه غیر شیمیایی و کاهش مصرف سموم در استان را موفقیت ها و رتبه ها برتر سازمان ذکر است.


رئیس سازمان در ادامه به نکاتی از جمله:تولید بیش از 3/1 میلیون تنی در بخش کشاورزی و مازاد آن در بعضی از محصولات از جمله گوشت مرغ،روند رو به رشد طرح های توسعه روش های آبیاری ،طرح های توسعه دامپروری و اصلاح نژاد دام سبک،توجه خاص به امر کشاورزی در سنوات اخیر اشاره و در پایان به سوالات مطرح شده از سوی همکاران در حوزه اداری،پرسنلی ،مالی و رفاهی پاسخ داد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 264349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha