مراسم تقدیر از جانبازان ارشاد مرکزی برگزار شد

به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع)طی مراسمی روز دوشنبه(27خرداد) از جانبازان و ایثارگران سرافراز شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز و همچنین تبریک پیروزی ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق های رای، ضمن لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب، بار دیگر دشمنان اسلام و ایران را ناامید کردند.


مصطفی مشایخی افزود: همه جریانات فکری جامعه و علاقمندان به سایر کاندیداها، باید رئیس جمهور منتخب در راستای مرتفع شدن مسایل جامعه را یاری کنند.

 

وی درخصوص فداکاری و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: از ابتدای خلقت همواره و در همه عرصه ها جریان حق و باطل وجود داشته است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به آیه 17 سوره رعد در خصوص جریان حق و باطل گفت: حق و باطل در هم آمیخته و حق همیشه برای جامعه سودآور و ماندگار است و برای تشخیص مسیر حق باید به تعمیق باورها و بصیرت افزایی توجه ویژه ای شود.


وی در ادامه به رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره و جنگ تحمیلی را نیز جنگ حق علیه باطل عنوان کرد و افزود: جوانان غیور ایران اسلامی با تاسی از فرامین رهبر انقلاب و با تمام توان در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیفتد.


مشایخی در ادامه با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دروان دفاع مقدس با ایستادگی سبب پایداری اسلام و نظام اسلامی شدند، تصریح کرد: ایثارگران امروز نیز در راستای آشنایی نسل جوان با ارزش ها و باورهای دینی وظیفه خطیری بر عهده دارند.
 

وی در ادامه با اشاره به اینکه جنگ حق علیه باطل در همیشه تاریخ پا برجا است و امروز فقط عرصه آن عوض شده، خاطرنشان کرد: هم اکنون صحنه جنگ نظامی به جنگ نرم تبدیل شده و دشمنان اسلام جنگ نرم را با استفاده از ابزار رسانه آغاز کردند که این وظیفه ایثارگران و رزمندگان است که در این حوزه نبرد فرهنگی، پیش گام باشند.
 

مشایخی با اشاره به بازتولید ارزش های دفاع مقدس گفت: حضور جوانان در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در قالب کاروان های "راهیان نور"، مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام، پخش فیلم های مستند و داستانی از رسانه ملی و تاسیس موزه های دفاع مقدس نقش بسزایی در بازتولید ارزش های دفاع مقدس دارد.


براساس این گزازش در ادامه این مراسم پاسداران دوران هشت سال دفاع مقدس و جانبازان شاغل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به بیان خاطرات خود از حضور در جبهه های حق علیه باطل پرداختند.


شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدایایی از 13 نفر از جانبازان شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تقدیر به عمل آمد.


پایان پیام/

کد خبر 264659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha