اجرای طرح شناسایی چهره‌های موفق سوادآموزی

معاون آموزش و پرورش آذربایجان غربی، از اجرای طرح شناسایی چهره‌های موفق سوادآموزی دراستان خبرداد.

داوود علیزاده، معاون آموزش و پرورش آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: این طرح در راستای تشویق بی‌سوادان به سوادآموزی و ارج نهادن به زحمات سوادآموزان تدوین شده و به مرحله اجرا گذاشته می شود.


وی ابراز امیدواری کرد: اجرای این طرح بتواند گامی موثر برای ترغیب بی سوادان به سواد آموزی باشد.


علیزاده، با اشاره به اینکه این طرح در استان با هدف تقدیر از افراد برتر و موفق سوادآموزی و معرفی آنها به اقشار مختلف جامعه و رسانه‌ها اجرا می‌شود، اظهار داشت: با اجرای این طرح به شعار خواستن توانستن است عینیت می بخشیم و همچنین با اجرای موفق آن تلاش می‌شود در گروه‌های هدف سوادآموزی انگیزه ایجاد کرده و بستر را برای مشارکت بخش‌های غیردولتی فراهم کنیم.


وی، با بیان اینکه افراد واجدالشرایط باید برای ثبت‌نام مبادرت کنند، عنوان کرد: افراد واجد‌الشرایط برای معرفی خود حداکثر تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت دارند و باید به اداره‌های آموزش و پرورش یا واحدهای سوادآموزی شهرستان محل سکونت مراجعه کرده و فرم 3 صفحه‌ای مشخصات چهره‌های موفق سوادآموزی را تکمیل کنند.


این مسئول، در ادامه به برپایی همایش چهره‌های موفق سوادآموزی در دی ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: در این همایش تلاش می‌شود که به مسائلی مانند مزایای با سواد شدن و تشکیل بانک اطلاعات چهره‌های موفق پرداخته شود.


گفتنی است، که در آذربایجان غربی بیش از 180هزار بی سواد وجود دارد.


پایان پیام/
 

کد خبر 265067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha