تامین رضایت امام زمان(عج) بهترین هدیه جشن نیمه شعبان است

دبیر نهمین همایش دکترین مهدویت گفت: شناخت و معرفت نسبت به امام زمان و اطاعت و تامین رضایت امام مهدی(ع) بهترین هدیه ای است که می توان در جشن نیمه شعبان تقدیم آن بزرگوار کرد.

حجت الاسلام مسعود پورسیدآقایی، دبیر نهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت در گفتگو با خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان، بااشاره به کیفیت برگزاری جشن های نیمه شعبان و بهترین هدیه برای امام زمان(عج)، گفت: شناخت و معرفت نسبت به امام زمان(عج)، اطاعت و تامین رضایت امام مهدی(ع) بهترین هدیه ای است که می توان در این شب ها تقدیم آن بزرگوار کرد.
وی با بیان اینکه اگر هدف ما در برگزاری جشن ها و اعمال ما در این عید بزرگ مطابق با خواسته ها و مطالبات حضرت باشد، بهترین هدیه خواهد بود، خاطرنشان کرد: دعا برای تعجیل در امر فرج در این روز بسیار سفارش شده است؛ چراکه خود حضرت نیز برای تعجیل در امر ظهورش دعا می کنند.
حجت الاسلام پورسیدآقایی بااشاره به اینکه برپایی جشن های خیابانی و آذین بندی کوچه و برزن برای عید به این بزرگی سفارش شده است، تصریح کرد: اگر این جشن ها به پایکوبی و اجرای موسیقی های مبتذل بگذرد نه تنها باعث گناه و معصیت است، بلکه باعث رنجش خاطر امام زمان(عج) نیز می شود.
دبیر نهمین همایش بین المللی دکترین مهدویت، اظهارداشت: باید این عید بزرگ را فرصتی برای ارتقای شناخت نسبت به حضرت بدانیم و با بزرگداشت این شب حاجات معنوی خود را از ولی عصر(عج) بخواهیم.


پایان پیام/

کد خبر 265679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha