جانبازان پشتیبان رهبری و دلسوزان نظام هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان تصریح کرد: جانبازان سرافراز همانطور که دیروز سربازان امام راحل بودند امروز هم از پشتیبانان رهبر معظم انقلاب و از دلسوزان نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان، در گردهمایی بزرگ جانبازان در حسینیه ثارالله تصریح کرد: جانبازان زمانی که امام خمینی (ره) تنها بود و کشور در تعرض دشمن بعثی قرار گرفته بود بدون منت در جهاد شرکت کردند و از ناموس، دین، شرف و وطن خود دفاع کردند.


سردار محمدرضا حسنی سعدی افزود: امروز پس از گذشت سال ها، جانبازان شرافتمندانه با جراحت ها زندگی می کنند و هنوز هم در راهپیمایی ها و جماعات نفرات اول هستند و حضور پررنگ دارند.


وی گفت: جانبازان در هر حماسه از جمله حماسه( 24خرداد) حضور پررنگ و قوی داشته و دارند و جامعه نیازمند دعای خیر این عزیزان است.


این مسئول بیان داشت: جانبازان سرافراز همانطور که دیروز سربازان امام راحل بودند امروز هم از پشتیبانان رهبر معظم انقلاب و از دلسوزان نظام هستند.


وی با تبریک خلق حماسه سیاسی ملت بزرگ ایران در( 24خرداد) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب افزود: امیدواریم پرچم حکومت اسلامی با دستان رهبر معظم انقلاب به صاحب اصلی آن، امام عصر (عج) منتقل شود.


حسنی سعدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به هزار و 919 جانباز قطع نخاعی و 221 جانباز قطع نخاع گردنی افزود: انجام تمام فعالیت های آنها از جمله استحمام، درمان، تغذیه بر عهده همسران آنهاست که به یقین آنان نیز در ثواب جهاد جانبازان سهیم هستند.


وی ادامه داد: 18 هزار و 544 جانباز در کشور ما پاهای خود را برای سرپا ماندن نظام، کشور، اسلام و قرآن از دست دادند.
 

سردار حسنی سعدی اضافه کرد: این جانبازان پاهای خود را برای آبادانی، عمران، پیشرفت و تعالی کشور و از پانیافتادن جوانان و مردم از دست دادند.


وی با اشاره به وجود 6 هزارو 310 نفر از جانبازانی که چشم های خود را در انقلاب داده اند، بیان کرد: آنها چشم های خود را دادند تا چشم امید ما فقط به خداوند باشد.

 

 

پایان پیام/


 

کد خبر 265739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha