برگزاری آزمون جامع ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دانشگاه آزاد اراک

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، از برگزاری آزمون جامع طرح ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در این واحد دانشگاهی خبر داد.

احمد فرخی به خبرنگار شبستان در اراک، گفت: آزمون جامع طرح ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ویژه کارمندان دانشگاه بود که با حضور راهیافتگان به آزمون جامع 17 اسفند در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه 13 نفر از همکاران دانشگاه آزاد به این مرحله راه یافتند، افزود: شرکت کنندگان در این طرح با گذراندن سه جلد کتاب آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به صورت نیمه حضوری، مهارت لازم را برای ترجمه ساده قرآن کریم فرا گرفتند.


مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ادامه داد: پس از اتمام این دوره، شرکت کنندگان در آزمون جامع سه جلد شرکت کرده و در صورت کسب امتیاز لازم به دوره تربیت مربی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم راه پیدا می کنند.


فرخی، هدف از برگزاری طرح جامع ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ویژه کارکنان دانشگاه را آشنایی هر چه بیشتر همکاران با کلام وحی و توانایی آنان در برگزاری دوره های آموزشی و مربی گری ترجمه و مفاهیم قرآن کریم دانست.

 

وی تصریح کرد: قرآن کریم کلام نورانی خداوند متعال است که همگان باید علاوه بر قرائت آن با ترجمه و مفاهیم آن آشنا شده و آن را به دیگران نیز بیاموزند.


گفتنی است، این دوره با همکاری کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی اراک و انجمن قرآن و نهج البلاغه استان مرکزی از ابتدای مهر سال جاری در حال برگزاری است.

 

پایان پیام/

کد خبر 26579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha