همه افراد جامعه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند

خبرگزاری شبستان: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: همه افراد جامعه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، علیرضا نظام آبادی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، (4 تیر) در چهارمین همایش استهلال از دیدگاه علمی و فقهی و مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، بر ترویج و تحقق منویات مقام معظم رهبری در جامعه تاکید کرد.


وی با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: تحقق این مهم در گرو تلاش و همکاری همه بخش های تولید، صنعتی، خدماتی، دانشگاهی است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: جوانان ایران اسلامی حماسه آفرینان بی بدیل جامعه هستند و در همه عرصه حضور فعال و تاثیرگذار داشته و دارند.


نظام آبادی با تاکید بر اینکه مسئولان در تمام سطوح گوش به فرمان مقام عظمی ولایت بوده و از ایشان پیروی می کنند، اضافه کرد: خلق حماسه اقتصادی در کنار حماسه فرهنگی با افزایش بودجه 10 برابری فرهنگی در دانشگاه آزاد استان گام مثبتی در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری است.


این مقام مسئول با اشاره به وجود دو هزارو 800 واحد صنعتی در استان مرکزی و تبدیل شدن به چهارمین قطب صنعتی کشور، افزود: رابطه صنعت و دانشگاه باید هر چه بیشتر محقق شود.


گفتی است، در این مراسم از زحمات حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم تقدیر و حجت الاسلام ایوب سلحشور نیا به عنوان رییس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه آزاد اسلامی استان معرفی شد.


لازم به ذکر است، حجت الاسلام مهدی ایمانی مقدم امروز در جلسه ای که در دانشگاه اراک برگزار شد، به عنوان رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه اراک معرفی و در پست ریاست نهاد نمایندگی ولی فقیه دانشگاه های استان مرکزی ابقا شد.


پایان پیام/

کد خبر 379747

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha