درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اراک در شانزهمین جشنواره هنر وادبیات دینی

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، از کسب دو رتبه کشوری دانشجویان این واحد دانشگاهی در شانزدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی خبر داد.

احمد فرخی، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، با اعلام درخشش دانشجویان این واحد دانشگاهی در جشنواره هنر و ادبیات دینی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: شانزدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی که خرداد ماه سال جاری به میزبانی واحد سنندج اجرا شد، از واحد اراک 65 اثر به این جشنواره ارسال شد.

 

وی افزود: این جشنواره در رشته های شعر، داشتان نویسی، وبلاگ، عکاسی، نقاشی، نمایش نامه نویسی، اجرای نمایش، طراحی، قالی بافی، معرق، مقاله نویسی، فیلم کوتاه و خطاطی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در شانزدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی فهیمه صابری در رشته قالی بافی و آقای حامد طالبیان در رشته فیلم کوتاه موفق به کسب رتبه منتخب در بین دانشگاه های سراسر کشور شدند.

 

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز با حضور منتخبان تمام رشته ها در آبان ماه سال جاری در واحد سنندج برگزار می شود.

 

وی در ادامه به ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه به زبان هنر تاکید کرد و اذعان داشت: دانشجویان و نسل جوان ایران اسلامی باید به خلق آثار فاخر هنری با زبان قرآن و مطابق با فرهنگ دینی بپردازند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 77539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha