طرح ضیافت اندیشه دانشجویی بهترین فرصت برای خودسازی

خبرگزاری شبستان: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: طرح ضیافت اندیشه بهترین فرصت برای خودسازی دانشجویان است.

حجت‌الاسلام ایوب سلحشور، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح ضیافت اندیشه در استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: ماه رمضان فرصت برای خود سازی و تهذیب نفس است که طرح ضیافت اندیشه دانشجویی بهترین فرصت برای خودسازی دانشجویان شرکت‌کننده در ماه مبارک رمضان است.
 

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک امسال تنها میزبان طرح "ضیافت اندیشه" در سراسر کشور است، ادامه داد: این طرح به‌مدت پنج سال در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد که اجرای آن در برخی از دانشگاه با موفقیت همراه نبود، به همین منظور امسال فقط این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک اجرا می‌شود.

 

حجت الاسلام سلحشور در بخش دیگری از سخنانش به ظرفیت عظیم ماه مبارک رمضان و مقارن شدن آن با ایام تابستان اشاره کرد و گفت: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور برای اینکه از ظرفیت این ماه در ایام تعطیلی در مراکز علمی به‌ویژه دانشگاه‌ها استفاده کند اقدام به برنامه‌ریزی این طرح کرده است.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اراک اظهار کرد: این طرح اگر بخواهد موفق عمل کند نیازمند نیروهای خوش‌فکر، عوامل اجرایی خوش برخورد و کار مداوم و طاقت‌فرسا است.

 

وی، با اشاره به اینکه این طرح با حضور 300 دانشجوی منتخب قرآنی ـ فرهنگی از بین دو هزار و 500 نفر متقاضی شرکت در طرح برگزار می شود، ادامه داد: یکصد و پنجاه نفر برادر و یکصد وپنجاه نفر خواهر در این طرح شرکت دارند.

 

حجت الاسلام سلحشور با اشاره به اینکه در این طرح از بهترین مبلغان و اساتید کشوری جهت ارائه دروس و سخنرانی دعوت شده است، اضافه کرد: کلاس‌های خواهران و برادران در طرح ضیافت اندیشه به‌صورت حضوری در تالار ولایت دانشگاه آزاد اسلامی ‌اراک قبل از افطار برگزار می‌شود.


پایان پیام/

کد خبر 382125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha