رقابت دانشجویان دانشگاه آزاد اراک در دهمین دوره طرح قرآنی مصباح

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، در دهمین دوره طرح ترجمه و تفسیر کلام نورانی وحی با عنوان طرح مصباح با هم به رقابت پرداختند.

احمد فرخی، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، به خبرنگار شبستان گفت: کلاس های دوره آموزشی طرح مصباح در روزهای شنبه هرهفته با حضور استاد بخشی در تالار میر جعفری مجتمع قنات با حضور گسترده دانشجویان برگزار می شود.


وی افزود: محتوای موضوعات این دوره برای دانشجویان ترم اول آیات ابتدایی سوره آل عمران و دانشجویان ترم دوم آیات 60 به بعد این سوره مبارکه بود که در پایان دوره دانشجویان شرکت کننده با هم به رقابت پرداختند.


فرخی همچنین از برگزاری کلاس های تفسیر موضوعی قرآن کریم در این کلاس ها خبر داد و اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره با تفاسیر موضوعی کلام وحی نیز آشنا شدند.


مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی وحد اراک در ادامه خاطر نشان کرد: نتایج آزمون این دوره تا پایان خرداد اعلام و دانشجویانی که 85درصد امتیاز را کسب کنند، هدیه 40 هزار تومان تخفیف شهریه دریافت می کنند.

 

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با تفسیر و معنا و مفهوم کلام نورانی وحی عنوان کرد و گفت: نسل جوان جامعه اسلامی باید هر چه بیشتر با فرهنگ و تعالیم این کتاب الهی آشنا شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 45023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha