دانشگاه ها مراکز اصلی پرورش نیروی انسانی متخصص و اخلاق مدار هستند

خبرگزاری شبستان: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: دانشگاه ها مراکز اصلی پرورش نیروی انسانی متخصص و اخلاق مدار هستند.

علیرضا نظام آبادی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اشاره به اهمیت اجرای فعالیت های فرهنگی در دنشگاه ها به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دانشگاه ها مراکز اصلی آموزش و پرورش نیروی انسانی متخصص و اخلاق مدار در کشور به شمار می آیند.


وی با اشاره به اینکه نقشه راه و چراغ هدایت دانشگاه آزاد اسلامی برای تربیت چنین دانش آموختگانی، آموزه های قرآنی ودینی ومنویات مقام معظم رهبری است، افزود: مسئولان و مدیران ارشد دانشگاه آزاد نیز در راستای حرکت در این مسیر تلاش می کنند.


سرپرست دانشگاه ازاد اسلامی اراک در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت های دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های اشاره کرد و ادامه داد: این دفاتر نمایندگان رهبری در دانشگاه ها چراغ راه و قطب نمای ما در دانشگاه آزاد اسلامی هستند و وظیفه همه ما همدلی، همیاری و همکاری با مسوولین نهاد رهبری در دانشگاه ها است.


دبیر هیات امنای استان مرکزی و سرپرست دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک در بخش دیگری از سخنانش جوانان ایران اسلامی را حماسه آفرینان بی بدیل جامعه دانست و گفت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی همواره گوش به فرمان ولایت فقیه بوده و در همه عرصه ها حضور فعال داشتند.


وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، افزود: اقشار مختلف مردم باید با همفکری و همکاری یکدیگر به میدان آمده و منویات رهبر را تحقق بخشیم.


نظام آبادی اضافه کرد: افزایش بودجه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به میزان10 برابر گام مثبتی در راستای عملیاتی کردن منویات رهبری و خلق حماسه اقتصادی در کنار حماسه فرهنگی برداشته شده است .


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به وجود 2800 واحد صنعتی دراستان مرکزی و تبدیل این استان به چهارمین قطب صنعتی کشور، افزود: در حال حاضر شاهد ارتباط خوب دانشگاه و صنعت هستیم.

دکتر نظام آبادی ضمن اشاره به پتانسیل های استان و نسبت یک به 10 دانشجو به جمعیت که از میانگین کشور بالاتر است، اظهار کرد: این دانشگاه با کنار هم گذاشتن حوزه های مختلف توانمندیهای علمی و فنی را بیش از پیش تقویت کرده و با مشارکت آنان در برنامه های فرهنگی و تربیتی زمینه تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریت جهادی در دستور کارقرار داده است.


پایان پیام/

کد خبر 380663

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha