برگزاری جشنواره هنر و ادبیات دینی در دانشگاه آزاد اراک

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک از برگزاری جشنواره هنر و ادبیات دینی ویژه دانشجویان در این واحد دانشگاهی خبر داد.

احمد فرخی، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با تاکید بر ترویج و تبیین فرهنگ دینی در جامعه به ویژه در بین قشر دانشجو به خبرنگار شبستان گفت: فراخوان جشنواره هنر و ادبیات دینی ویژه دانشجویان و اساتید این واحد دانشگاهی اعلام شده و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند به واحد قرآن و عترت این دانشگاه مراجعه کنند.


وی افزود: علاقه مندان می توانند در یکی از رشته های تولید نرم افزارهای علوم اسلامی، وبلاگ نویسی، پایان نامه، تحقیقات (کاردانی تا دکتری)، شعر و داستان و متن نمایشنامه، تذهیب، خط و نقاشی خط، عکس، نقاشی، طراحی، سیاه قلم، قالی بافی، مشبک، فیلم کوتاه، انیمیشن، خط نستعلیق، نسخ، ثلث و شکسته نستعلیق شرکت کنند.


مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک خاطر نشان کرد: دانشجویان و اساتید جهت ثبت نام و یا تحویل آثار خود می توانند به دفاتر کانون قرآن و عترت واقع در مجتمع قائم مقام فراهانی و شهرک دانشگاهی امیر کبیر مراجعه فرمایند.


فرخی با بیان اینکه از برترین های این جشنواره با اهدا لوح و هدایایی تقدیر می شود، اضافه کرد: استادان و دانشجویان علاقه مند به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را تا 29 اسفند سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.


پایان پیام/

کد خبر 114448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha