برگزاری ششمین دوره مسابقات شفایی قرآن کریم دانشگاه آزاد

خبرگزاری شبستان: ششمین دوره مسابقات شفاهی قرآن کریم ویژه فرزندان اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.

شاهرخ حکمت، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه فرزندان استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این دوره از مسابقات به مدت دو روز از 31 تیر ماه همزمان با بیست و چهارم و بیست و پنجم ماه مبارک رمضان در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک دانشگاهی امیر کبیر اراک برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه فرزندان در 4 مقطع سنی برگزار شده است، ادامه داد: شرکت کنندگان در رده سنی اول تا سوم دبستان، چهارم تا ششم دبستان، دوره اول دبیرستان "سال هفتم الی نهم" و دوره دوم دبیرستان "سال دهم الی دوازدهم" در این مسابقه شرکت کردند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دور رشته برگزار می شود، ادامه داد: شرکت کنندگان در ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در دو رشته قرائت و حفظ قرآن کریم با هم به رقابت پرداختند.


این مقام مسئول  با اشاره به اینکه 42 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند، اضافه کرد: در رشته حفظ، حفظ 22 سوره از جزء 30 قرآن‌ شامل سوره مبارکه الضحی تا پایان جزء 30 ویژه مقاطع اول تا سوم دبستان برگزار شد.


حکمت خاطر نشان کرد: در رشته قرائت نیز قرائت از سوره مبارکه انشقاق تا پایان جزء 30 قرآن ویژه مقاطع چهارم تا ششم دبستان، قرائت جزء 30 ویژه دوره اول دبیرستان و قرائت کل قرآن کریم ویژه دوره دوم دبیرستان بود.


وی از برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهریور‌ماه جاری برگزار و از نفرات برگزیده این دوره با اهداء لوح و هدایای تقدیر می شود.


پایان پیام/

کد خبر 388128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha