رقابت دانشجویان دانشگاه آزاد اراک در طرح قرآنی« مصباح»

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت: یکصد و پنجاه دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در دوازدهمین دوره طرح قرآنی مصباح با هم رقابت کردند.

محمد رحیم بیرقی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اهمیت اجرای فعالیت های فرهنگی و دینی در جامعه به ویژه در بین دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا فعالیت های گسترده ای را انجام داده و همواره با حضور گسترده دانشجویان مواجه است.


وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره طرح قرآنی مصباح در این واحد دانشگاهی، افزود: در این دوره که در روز 6 خرداد برگزار شد، یکصد و پنجاه دانشجوی دختر و پسر با هم به رقابت پرداختند.


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: طرح قرآنی مصباح با محوریت ترجمه و تفسیر قرآن کریم در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.


بیرقی اضافه کرد: دوازدهمین دوره طرح قرآنی مصباح با محوریت ترجمه و تفسیر سوره‌ های مبارکه بقره و اعراف در این واحد دانشگاهی اجرا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه دوازدهمین دوره طرح قرآنی مصباح از ابتدای نیم‌سال دوم 90-91 اجرایی شد، ادامه داد: کلاس‌های این طرح به‌ صورت هفتگی و با حضور اساتید قرآنی برگزار شد.

 

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اضافه کرد: دانشجویانی که موفق به کسب 80 امتیاز از 100 امتیاز نهایی این آزمون شوند از تخفیف شهریه دانشجویی بهره مند می‌شوند.

 


پایان پیام/

کد خبر 138175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha