جشن میلاد حضرت زهرا(س) در دانشگاه آزاد

مسوول فرهنگی مجتمع قائم مقام فراهانی دانشگاه آزاد اراک از برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه دانشجویان دختر این واحد دانشگاهی خبر داد.

احمد فرخی٬ مسوول فرهنگی مجتمع قائم مقام فراهانی دانشگاه آزاد اراک در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک ضمن تبریک به مناسبت میلاد فخر کائنات٬ حضرت صدیقه طاهره(س) و روز زن گفت: مراسم جشنی به همین منظور ویژه دانشجویان دختر این دانشگاه در برگزار می شود.


وی تبیین سیره و منش فاطمی را ضروری دانست و افزود: این جشن به منظور آشنایی هر چه بیشتر بانوان به ویژه دختران جوان با زندگی و سیره آن بزرگوار برگزار خواهد شد.


فرخی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: سه کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد نیز با حضور دانشجویان در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.


مسوول فرهنگی مجتمع قائم مقام فراهانی دانشگاه آزاد اراک، ادامه داد: این کرسی های آزاد اندیشی با موضوع انتخابات و مسایل سیاسی پیرامون آن برگزار می‌شود.


وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این نشست‌ها ثبت نام کرده و در حضور اساتید مجرب به بحث ‌و گفتگو می‌پردازند.


مسوول فرهنگی مجتمع قائم مقام فراهانی دانشگاه آزاد اراک اظهار کرد: اولین جلسه این کرسی‌های آزاد اندیشی سه شنبه هفته جاری برگزار و دو جلسه باقی مانده نیز طی هفته های آینده با حضور دانشجویان در دانشگاه آزاد واحد اراک برگزار خواهد‌شد.


پایان پیام/

کد خبر 247929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha