معرفی نقرات برتر هفدهمین دوره مسابقات قرآن برادران دانشگاه آزاد اراک

نفرات برتر هفدهمین دوره مسابقات بخش شفاهی حفظ، ترتیل و تحقیق قرآن کریم دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک معرفی شدند.

حسن جیریایی، کارشناس کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک اظهار کرد: هفدهمین دوره مسابقات بخش شفایی حفظ، ترتیل و تحقیق دانشگاه آزاد اسلامی با استقبال گسترده دانشجویان، استادان و کارمندان این دانشگاه برگزار شد که در این مسابقات در رشته ترتیل بخش دانشجویی محمد رضا باقری، مهدی روزبهانی، عباس رمضانی، محمد جواد تکلو و مجتبی حران اف، نفرات برتر این  شدند.

 

وی با اشاره به اینکه در رشته تحقیق بخش دانشجویی نیز 18 نفر شرکت کرده بودند، افزود: حسین گودرزی، ایمان کربلایی مهرابی، محمد علی بخش، بابک محمودی و محسن شیرازی عناوین اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

 

کارشناس کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک ادامه داد: در رشته ترتیل کارمندان مهدی شعبانی عراقی، محمود صابری و هادی خدادادی نفرات اول تا سوم و احمد فرخی، سید احمد حسنی و عباس صفری نیز نفرات برتر در رشته تحقیق کارمندان شدند.

 

جیریایی خاطرنشان کرد: در رشته ترتیل اساتید نیز جواد مختاری و محمد رحیم بیرقی موفق به کسب رتبه های برتر شدند و در رشته تحقیق استادان نیز علی شیخی مهر آبادی نفر اول و علی عباسی نفر دوم این دوره از مسابقات شد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: نفرات اول هفدهمین دوره مسابقات حفظ، ترتیل و تحقیق قرآن کریم به مرحله منطقه ای این دوره از مسابقات راه می یابند.

 

پایان پیام/

کد خبر 88512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha