معرفی نفرات برتر بخش شفاهی هفدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اراک

نفرات برتر بخش شفاهی هفدهمین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اراک در بخش خواهران معرفی شدند.

محمد رحیم بیرقی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در گفتگو با خبرنگار شبستان با اشاره به اینکه در بخش شفاهی هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشگاه آزاد اسلامی اراک ویژه خواهران، 120 نفر ثبت نام کرده بودند، گفت: از این تعداد 40 نفر از دانشجویان، اساتید و کارمندان شرکت کردند.

 

وی اضافه کرد: این مسابقات در بخش شفاهی خواهران در رشته های ترتیل، تحقیق و حفظ و قرائت پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء، 30 جزء برگزار شده است.

 

بیرقی ادامه داد: در رشته ترتیل دانشجویی نرگس نان کولی، ریحانه بیرونی، آمنه رحیمی، فائزه مریدیان و الهه اسکندری نفرات اول تا پنجم، در بخش کارمندان سپیده فارسی، میترا زارعی و سحر امیری نفرات اول تا سوم و در بخش استادان عائده محبی و زهره جعفری نفرات اول و دوم این مسابقات شدند.

 

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک خاطر نشان کرد: در رشته تحقیق دانشجویان لیلا فراهانی، زهرا آل مجتبی، اندیشه دهقانی و مریم ربیعی نفرات اول تا چهارم در بخش استادان زهرا باقری اصل و در بخش کارمندان محبوبه نوری رتبه های اول را به خود اختصاص دادند.

 

وی اضافه کرد: در بخش حفظ دانشجوی مریم ابراهیمی، اعظم جعفری و زینب حیدری نفرات اول تا سوم حفظ کل، در حفظ 20 جزء زهرا علی محمدی و حمیدی فرجی، در حفظ 10 جزء فاطمه روزبیانی و همچنین در حفظ 5 جزء سیده عباسی رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.

 

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک افزود: در بخش حفظ کارمندان فتانه گنجی در حفظ جزء سی و در بخش استادان نیز مریم سعیدی در بخش حفظ کل و مریم برخورداری در رشته حفظ 20 جزء نفرات اول شدند.

 

پایان پیام/

کد خبر 87229

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha