نتایج اولین دوره مسابقات قرآن وعترت کارکنان دانشگاه آزاد اراک اعلام شد

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک از اعلام نتایج اولین دوره مسابقات قرآن و عترت در بخش کتبی، ویژه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک خبر داد.

احمد فرخی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: در نخستین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک 220 نفر از کارمندان این واحد دانشگاهی شرکت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در دو رشته نماز و زندگانی پیامبر اکرم(ص)برگزار شد، اضافه کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه در روز چهارشنبه 4 اسفند سال جاری هم زمان با سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند.

 

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اذعان کرد: در رشته نماز زهرا صمیمی، زهرا مداحی، محمود صابری، فتانه گنجی و معصومه عرب به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول تا پنجم این دوره از مسابقات شدند.

فرخی افزود: در رشته زندگانی پیامبر اکرم(ص) نیز فاطمه توکلی، کاظم آقا حسن نژاد، غلامرضا آنجفی، انسیه زهره وندی و فاطمه رضایی به ترتیب نفرات اول تا پنجم هستند که در مراسمی از آنها تقدیر می شود.

 

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ نماز و آشنایی هر چه بیشتر کارمندان دانشگاه با سیره و زندگانی پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) دانست و گفت: شرکت کنندگان در این مسابقه با قرائت صحیح نماز و آداب این فریضه الهی، همچنین با زندگانی حضرت محمد(ص) آشنا شدند.

پایان پیام/
 

کد خبر 25141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha