برگزاری مسابقه خطبه فدکیه در دانشگاه آزاد اراک

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک از برگزاری مسابقه خطبه فدکیه ویژه دانشجویان این مرکز آموزشی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.

محمد رحیم بیرقی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، به خبرنگار شبستان گفت: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با خطبه فدکیه و زندگانی حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

 

وی افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه ترجمه خطبه فدکیه را مطالعه و در روز 4 اردیبهشت در آزمون کتبی این مسابقه شرکت می کنند.


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک خاطر نشان کرد: در پایان به پنج نفر از کسانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند جوایزی اهدا می شود.


بیرقی اضافه کرد: برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشوری و استانی، ارسال پیامک با مضامین شهادت و پیرامون زندگی و شخصیت آن بانوی بزگ و سیاه پوش کردن دانشگاه از دیگر برنامه های این معاونت در ایام شهادت است.


وی از برپایی نمایشگاه کتاب در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه 500جلد کتاب با موضوعات دینی، اجتماعی، علمی و فرهنگی تا دهم اردیبهشت با 25درصد تخفیف برای دانشجویان دایر است.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 125442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha