حرکت دانشجویان و اساتید دانشگاه به سمت پژوهش ضروری است

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اراک، گفت: حرکت دانشجویان و اساتید دانشگاه به سمت پژوهش و انجام امور پژوهشی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، دکتر حسین هادوی،  عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اراک، امروز (26 آذر) در کارگاه آموزشی مقاله نویسی ویژه استادان مراکز علمی کاربردی استان مرکزی که در سالن اجتماعات فرهنگسرایی آیینه شهر اراک برگزار شد، ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: پژوهش محوری و حرکت به سمت کارهای پژوهشی امری ضروی است که همه استادان و دانشجویان باید به آن اهتمام ورزند.

 

وی با اشاره به نقش و جایگاه پژوهش در جامعه، افزود: بحث های که در این کارگاه مطرح می شود پیرامون پژوهش و فعالیت های پژوهش محور است چرا که همه باید با این امر مهم آشنا شوند.

 

دکتر هادوی با اشاره به اینکه در حال حاضر در جامعه ما به امر پژوهش زیاد پرداخته نمی شود، خاطر نشان کرد: دانشگاهیان امروزه ارزش و بهایی را که باید به فعالیت های پژوهشی بدهند داده نمی شود.

 

این استاد دانشگاه اضافه کرد: ساختار فعالیت های علمی در کشور ما باید به گونه ای باشد که همه کارها بر اساس تحقیق و پژوهش علمی انجام و علم محوری اساس کارها شود.

 

وی ادامه داد: علم محوری و حرکت در مسیر تعالی و رشد باید به گونه ای باشد که اساتید و دانشجویان بتوانند جایگاه خود را پیدا کنند.


این استاد دانشگاه اضافه کرد: جامعه دانشگاهی باید به این عادت کنند که در همه فعالیت های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و علمی خود به سمت و سوی پژوهش روی آورده و آینده درخشانی را برای جامعه اسلامی رقم بزنند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 206220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha