جامعه اسلامی در سایه انقلاب و بازگشت به قرآن دشمن را شناخته است

نایب رییس مجلس صدور ارزش های قرآنی انقلاب اسلامی در بیداری امروز جهان اسلام را موثر دانست و گفت: جامعه اسلامی در سایه انقلاب و بازگشت به قرآن دشمن را به خوبی شناخته و در برابرش مقاومت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که صدور ارزش های قرآنی انقلاب اسلامی در بیداری امروز جهان اسلام موثر بوده است، به خبرنگار شبستان گفت: مسلمانان در سایه ارتباط با قرآن و فهم معارف ژرف آن مهمترین مسائل را فرامی گیرند که دشمن شناسی و آگاهی از راه های مقابله با آن در صدر این آموزه ها قرار دارد.

وی با اشاره به وجود آیات متعدد در قرآن مبنی بر معرفی دشمنان حقیقی مسلمانان اظهارکرد: این آیات مستکبران و تکیه کنندگان به زر و زور را که در مسیر استثمار انسان ها حرکت می کنند دشمن حقیقی جهان اسلام معرفی کرده و نه تنها مسلمانان را بلکه تمامی انسان ها را به مقابله با آنها فراخوانده است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد تصریح کرد: فرعون نماد استکبار، استثمار، زیاده خواهی و سلطه بر انسان ها در قرآن است که پیامبران الهی در طول تاریخ، بشر را برای مقابله با نمادهای این چنینی از طریق شناخت صحیح و رویارویی با آنها دعوت کرده اند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ارتباط با قرآن را تنها راه شناخت صحیح دشمن و مقابله با آن دانست و خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی در سایه انقلاب و بازگشت به قرآن دشمن را به خوبی شناخته و در برابر آن با مقاومت ایستادگی می کند.

پایان پیام/
 

کد خبر 26606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha