آموزش 60 مربی برای قرآن آموزی به کودکان 3 تا 6 ساله آذربایجان شرقی

60 نفر از مربیان موسسات فرهنگی قرآن و عترت آذربایجان شرقی گواهینامه مربیگری دوره آموزش تخصصی تربیت معلم قرآن ویژه کودکان 3 تا 6 سال دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، گواهینامه مربیگری دوره آموزش تخصصی تربیت معلم قرآن ویژه کودکان 3 تا 6 سال به 60 نفر از مربیان موسسات فرهنگی قرآن و عترت آذربایجان شرقی اعطا شد. 


 این دوره آموزشی با حمایت این اداره کل و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و توسط موسسه جامعه القرآن و العترت برگزار شد و هدف از برگزاری آن آشنایی و ایجاد علاقه و انس کودکان با قرآن و مفاهیم دینی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه آموزش های قرآنی به کودکان بود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بر اساس این گزارش، استفاده از شیوه های غیرمستقیم و عملی و همچنین ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان در انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی قرآنی به کودکان از دیگر اهداف برگزاری این دوره محسوب می شد.


در دوره آموزشی یاد شده 60 مربی از 15 موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضور داشتند که پس از گذراندن دوره آموزشی، ارایه یک طرح تحقیقی و شرکت در دوره کارورزی، گواهینامه پایان دوره دریافت کردند.

 

پایان پیام/

کد خبر 266707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha