پیوند دلهای شیعیان با ائمه اطهار(ع) ناگسستنی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: عشق و ارادت به ائمه اطهار(ع) با وجود شیعیان عجین شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شامگاه گذشته‌(2 تیر) در مراسم که به منظور دیدار آیت الله نوری همدای با خانواده شهدا و مردم شهید پرور و انقلابی شهر اراک در مصلای بیت المقدس شهر اراک برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت میلاد سراسر خیر و برکت یگانه منجی عالم بشریت گفت: عشق و اردات به اهل بیت(ع) در وجود شیعیان موج می زند.

 

وی با اشاره به اینکه شیعیان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران اسلامی عشق و ارادت ویژه ای به امامان دارند٬ خاطر نشان کرد:هیچ چیز نمی تواند ذره‌ای از این عشق و ارادت مردم نسبت به اهل بیت کم کند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه در زمان غیبت امام عصر(عج) مسوولیت حکومت به فقهای دینی سپرده شده است٬ اظهار کرد: در زمان غیبت امام عصر(ع)، فقه‌های عادل و با بصیرت عهده‌دار مسئولیت حکومت و پاسخگویی به مسائل دینی هستند.


آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه ضمن تقدیر از حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی به استان مرکزی گفت: ایشان یکی از عارفان و شاگردان امام خمینی(ع) و از یاران و همسنگران رهبر فرزانه انقلاب است که با تربیت شاگران بسیار روشنگر راه هدایت است.


وی ادامه داد: آیت‌الله نوری همدانی در کارنامه درخشان خود بیش از 60 سال سابقه تحصیل، خدمت، تحقیق و تربیت شاگردانی بزرگ را دارد و تاکنون در حمایت از نظام، اسلام و انقلاب خدمات بسیار ارزنده‌ای داشته است.


پایان پیام/

کد خبر 266824

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha