شرکت2 هزار نفر نوجوان و جوان در جشن نیمه شعبان کانون الغدیر مشهد

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر مشهد گفت: جشن میلاد حضرت مهدی(عج) با عنوان" مهربان ترین پدر دنیا" با حضور 2 هزار نوجوان و جوان برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد فریمانه، مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر مشهد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: جشن بزرگ میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) با عنوان"مهربان ترین پدر دنیا" با حضور2 هزار نوجوان و جوان برگزار شد.


وی افزود: جشن بزرگ میلاد حضرت مهدی(عج) در محل کانون فرهنگی هنری الغدیر مشهد با محوریت آشنایی جوانان و نوجوانان با مباحث مهدیت وفرهنگ انتظار برگزار شده است.


مدیر کانون تخصصی نماز مشهد با بیان اینکه برنامه های متنعی در قالب این جشن برگزار شد، افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی برگزرفته از کتاب" رهایی از مرگ جاهلی" به نگارش ماشاالله حلواچی که در یان مسابقه بیش از هزار نفر دراین مسابقه کتابخوانی شرکت کردند.


حجت الاسلام فریمانه، هدف اتر برگزاری این مسابقه کتابخوانی را آشنایی نوجوانان و جوانان در راستای معرفت شناسی اهل بیت(ع) عنوان کرد.


وی ادامه داد: همزمان با برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) از 28 نفر از برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی تقدیر و جوایز ارزنده ای نیز به برگزیدگان اهدا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری الغدیر مشهد به برگزاری کلاس های آموزشی اوقات فراغت در این کانون نیز اشاره کرد و افزود: همزمان با آغاز تعطیلات تابستان کانون فرهنگی هنری الغدیر نسبت به برگزاری کلاس های اموزشی چون کامپیوتر، خطاطی، قرآن، احکام و عکاسی را در دستور کار خویش قرار داده است.


حجت الاسلام فریمانه خاطر نشان کرد: کلاس های آموزشی اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری الغدیر مشهد از (8تیر) آغاز می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 266982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha