آیت الله دری نجف آبادی کشتار مظلومانه شیعیان مصر را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بیانیه ای کشتار مظلومانه شیعیان مصر را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک٬ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی٬ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بیانیه ای که نسخه ای از آن به دفتر خبرگزاری رسید آورده است: جنایت هولناک و وحشیانه جنایتکاران فریب خورده در زاویه ابومسلم مصر موجب تألم وتأثر هرمسلمان آزاده بلکه تمامی انسان های با وجدان و  آزادیخواه شد.


این بیانیه می افزاید: به راستی ریختن خون بیگناهان بجرم دین ومذهب وحب اهل البیت(ع) آنهم با شیوه های قرون وسطایی و بسیار فجیع مایه حیرت و تأسف همه وجدان های بیدار و فطرت های پاک شده است.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این نوع جنایت های ضد بشری و ضد اسلامی قلب رسول اعظم(ص) را بدرد می آورد وچهره مدعیان مسلمانی را ملکوک جلوه می دهد. البته شهادت برای انسان های مؤمن و بصیر وفداکار مانند شیخ حسن شحاته وبرادر وهمراهان او مایه افتخار وسند مظلومیت و حقانیت آن راهیان الی الله است.

 

همچنین این بیانیه می افزاید: شیعه وسنی در کنار یکدیگر برای عزت و سربلندی اسلام و مسلمانان ورهایی قدس شریف از چنگال جنایتکاران تلاش کنند و اجازه ندهند تا دشمن آدرس غلط به آنها بدهد و باید بجای پرداختن به مسئله اصلی دنیای اسلام و خاورمیانه اسلامی در جهت اهداف شیطان بزرگ و اشغالگران عمل نمایند. خداوند،امّت بزرگ ما را یاری فرماید تا دست بیگانگان را قطع و با همدلی و همفکری برای عظمّت اسلام و قرآن مجاهدت نمایند.

 

آیت الله دری در ادامه خاطر نشان کرد: اینجانب ضمن تأثر شدید ومحکوم کردن این جنایت فجیع و ضد انسانی از علما و اندیشمندان جهان اسلام بویژه علمای منصف الازهرمی خواهم با محکوم کردن عوامل این فاجعه دلخراش مانع تکرار آن بدست سلفی های مزدور و وابسته گردند. البته مسلمانان باید در برابر توطئه های پشت پرده صهیونیست ها هوشیار باشند.


پایان پیام/

کد خبر 268112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha