جمع آوری 394میلیون ریال صدقه برای سلامتی امام زمان (عج)در خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی از جمع آوری 394 میلیون ریال صدقه برای سلامتی امام زمان (عج) به نیابت از آن حضرت همزمان با نیمه شعبان در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدرضا حسینی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با تقدیر از نیت خیر مردم مومن و سخاوتمند استان، اظهار داشت: در این طرح ملی و معنوی 130 پایگاه ثابت و سیار در سطح مساجد، میادین، معابر اصلی شهرها و روستاها، گلزارشهدا، محافل برگزاری جشن ‌های نیمه شعبان و میعادگاه های نمازجمعه استان برپا شد.

 

وی به رشد 46 درصدی کمک های جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و اظهارداشت: امسال 159 میلیون ریال کمک نقدی و 235 میلیون ریال کمک غیرنقدی جمع آوری که از این میزان 394 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در سطح تعداد 81 مسجد مجری این طرح جمع آوری شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومی کمیته امداد استان، حسینی در خصوص عوائد و درآمدهای جمع آوری شده در این طرح گفت: مبالغ جمع آوری شده جهت توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان و مددجویان و اعزام آنان به اماکن زیارتی مشهد مقدس، قم وجمکران هزینه می شود.

 

وی از همکاری، ائمه جمعه و جماعات، استانداری و تمامی دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی و کانون مداحان استان و... که در این طرح ملی این نهاد رایاری کردند، قدردانی کرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 269585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha