توزیع سبد غذایی به مناسبت ماه رمضان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از توزیع بیش از 2 هزار سبد غذایی در استان مرکزی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

مرتضی سلیمی٬ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه نزول قرآن و همچنین نزول برکت و رحمت الهی است که همه افراد در این ماه با عظمت باید به فکر همنوعان خود باشند.

وی با اشاره به فعالیت های مختلف هلال احمر در طول سال، افزود: این جمعیت علاوه بر امداد و نجات و خدمت رسانی فعالیت های فرهنگی نیز دارد که یکی از این فعالیت ها توزیع سبد غذایی در بین نیازمندان است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان سال جاری دو هزار و 300 سبد غذایی بین نیازمندان به ارزش یک میلیون ریال توزیع می شود که نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش دارد.

سلیمی در بخش دیگری از سخنانش، افزود: یک هزار و 922 سبد غذایی در سال گذشته در قالب طرح همای رحمت بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ضمن قدردانی از مشارکت و حمایت خیران در برنامه های جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: خیرین و نیکوکارانی که طی سال های گذشته در قالب طرح همای رحمت کمک های به نیازمندان ارائه کردند شناسایی و در طرح امسال نیز از آنان دعوت به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح صد نفر از اعضای داوطلب این جمعیت سبدهای کالا را بین نیازمندان توزیع خواهند کرد٬ ادامه داد: در قالب این طرح نیازمندانی که از قبل شناسایی شدند تحت پوشش این سبدهای غذایی قرار می گیرند.

سلیمی همچنین از آغاز طرح همای رحمت از هفته گذشته خبر داد و افزود: کالاهای مورد نظر تا نیمه ماه مبارک رمضان تهیه و در نیمه دوم بین افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است در قالب طرح همای رحمت، سفره افطار برای زلزله زدگان آذربایجان و شهرستان اهر پهن خواهد شد.


وی ادامه داد: در این طرح نیز به 57 خانوار آسیب دیده از زلزله تحت پوشش مساعدت های مذکور قرار می گیرند، که هزینه های اجرای این طرح نیز از سوی خیران داوطلب استان تامین شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 270101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha