درخشش دانش آموزان استان مرکزی در مسابقات سراسری قرآن

مسئول اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مرکزی از درخشش دانش آموزان استان در سی ویکمین دوره مسابقات قرآن و عترت خبر داد.

سید مجتبی طباطبایی، مسئول اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به حضور دانش آموزان استان مرکزی در مسابقات قرآن، عترت و نماز گفت: این عزیزان موفق به کسب هفت رتبه برتر در این دروه از مسابقات شدند.


وی با اشاره به اینکه سی و یکمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان پسر منتخب سراسر کشور از هشتم تا یازدهم تیر ماه در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات رشته های احکام و انشای نماز به صورت جشنواره برگزار شد و دانش آموزان منتخب در کلاس ها و کارگاه های آموزشی این جشنواره شرکت کرده و از زیارت امام رضا (ع) نیز بهرمند شدند.


مسئول اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: در سایر رشته ها که به صورت مسابقه برگزار شد دانش آموزان در رشته های مفاهیم (تفسیر)، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با یکدیگر به رقابت پرداختند.


طباطبایی اضافه کرد: سینا شیری دانش آموز سوم متوسطه در رشته مفاهیم رتبه اول و علی صباقی دانش آموز دوم متوسطه در رشته صحیفه سجادیه رتبه دوم را کسب کردند.


وی ادامه داد: محسن صادقی دانش آموز سوم متوسطه در رشته نهج البلاغه و علیرضا چهره قانی دانش آموز چهارم متوسطه در رشته صحیفه سجادیه موفق به کسب رتبه سوم شدند.


طباطبایی خاطر نشان کرد: مهدی اصغری دانش آموز سوم راهنمایی و امیرحسین جمالی دانش آموز اول متوسطه در رشته صحیفه سجادیه رتبه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.


مسئول اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه30 دانش آموز پسر منتخب مرحله استانی سی و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان به مرحله کشوری اعزام شدند، گفت: از این تعداد 18 دانش آموز به صورت رقابتی و 12 دانش آموز در جشنواره احکام و انشای نماز حضور داشتند.


مسئول اداره امور قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: 30 دانش آموز دختر برگزیده مرحله استانی سی و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان نیز 12 تیر ماه به مشهد مقدس اعزام شدند.


پایان پیام/

کد خبر 270528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha