مقایسه ای میان سراب و حقیقت

خبرگزاری شبستان: مدیر بخش سراب و حقیقت نمایشگاه بین المللی قرآن نقد و بررسی عرفان های نوظهور در قالب تابلومقالات و پخش فیلم های مستند از فرق انحرافی خبر داد.

مدیر بخش "سراب و حقیقت" بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار اندیشه خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت های این بخش در طول برپایی نمایشگاه قرآن گفت: از جمله برنامه های ما در بخش سراب و حقیقت پخش فیلم مستند و حضور مداوم کارشناسان جهت پاسخگویی به سوالات مراجعان است.
وی ادامه داد: در واقع تلاش ما آن است که بتوانیم زندگی فرقه ای و انحرافاتی که این فرق در سطح زندگی برخی مردم ایجاد کرده اند را بیان کنیم و به بیان بهتر در واقع بخش سراب و حقیقت به دنبال آن است که نوعی آگاهی سازی را میان اقشار مختلف جامعه ایجاد کند.

محرابی تصریح کرد: ما برای رسیدن به اهداف بخش فعالیت های مختلفی را برنامه ریزی کرده ایم که از جمله آنکه تابلومقالاتی را از این فرقه ها در بخش سراب و حقیقت قرار داده ایم.
مدیر بخش سراب و حقیقت بیان کرد: در این بخش اقدام به پخش فیلم هایی مستند از فرقه ها کرده ایم، که طی این فیلم ها در مورد برخی عرفان های نوظهور از جمله عرفان حلقه صحبت می شود.
وی با اشاره به اینکه از نکات جالب توجه در بخش سراب و حقیقت وجود کارشناسان متخصص جهت پاسخگویی به سوالات مراجعان است، عنوان کرد: در مجموع پنج کارشناس در بخش حضور دارند که به تناسب نیاز مخاطبان و سوالات آنها، به تشریح موارد متعددی پیرامون فرقه های ضاله و آگاهی سازی می پردازند.
حجت الاسلام محرابی در پایان از پخش مستند طریقت و گمراهی و فیلم روزنه انحراف پیرامون اثرات مخرب عرفان های نوظهور خبر داد.

شایان ذکر است، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، از 14 تیرماه تا 13 مرداد ماه در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) میزبان قرآن دوستان است. 

پایان پیام/

کد خبر 271109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha