آغاز مرحله دوم طرح "تربیت حافظان قرآن" در ساوه

خبرگزاری شبستان:‌ سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ساوه از آغاز مرحله دوم طرح تربیت حافظان قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد باقرطباطبایی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ساوه در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اشاره به اجرای طرح تربیت حافظان قرآن، گفت: مرحله اول طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سطح شهرستان ساوه پیرو منویات مقام معظم رهبری با سهمیه‌ای بیش از هزار و 50 نفر برگزار شد.

 

وی بیان کرد: با برگزاری آزمون پایان دوره برگزیدگان معرفی و نفرات برتر این طرح با اهدای جوایز نفیس تجلیل شدند.

 

حجت‌الاسلام طباطبایی از آغاز فاز دوم اجرای طرح حفظ قرآن خبر داد و افزود: فاز دوم این طرح نیز با سهمیه‌ای بیش از هزار و 160 نفر از ابتدای تیرماه جاری در این شهرستان آغاز به کار کرده و ثبت نام از علاقه‌مندان برای شرکت در سطح مؤسسات و مراکز قرآنی در حال انجام است.

 

وی بیان کرد: طرح تربیت حافظان قرآن در سه گروه سنی 7تا 12،13 تا 18 و 19 سال به بالا در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و سطح مؤسسات و مراکز قرآنی شهرستان اجرا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام طباطبایی با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی نیز، خاطرنشان کرد: طرح نشاط معنوی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت با بهره‌گیری از ظرفیت بقاع متبرکه و امامزادگان، امسال در سطح 7بقعه شاخص شهرستان اجرا می‌شود.

 

وی ادامه داد: طرح نشاط معنوی از تیرماه جاری در سطح امامزادگان سید اسحاق(ع)، سید علی اصغر(ع)، فضل ابن سلیمان(ع)، سید ابورضا(ع)، شاهزاده حسین(ع)، سید هارون و امامزاده اسماعیل(ع) شروع و تا نیمه دوم مردادماه سال‌جاری ادامه دارد.

 

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ساوه در پایان، برگزاری کلاس‌های معنوی شامل قرآن، احکام، مشاوره و اخلاق، کلاس‌های ورزشی، فرهنگی و آموزشی و اردوهای تفریحی را از جمله برنامه‌های طرح نشاط معنوی عنوان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 271332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha