ثبت نام بیش از 2 هزار و300 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن در ساوجبلاغ

خبرگزاری شبستان: طرح تربیت حافظان قرآن کریم با ثبت نام بیش از 2 هزار و300 نفر در دوره اول و جذب بیش از 70 مربی مجرب و متعهد در ساوجبلاغ، انجام شد.

حجت‌الاسلام عباس اسلامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ در گفت‌وگو با خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای طرح تربیت حافظان، گفت: براساس برنامه ریزی های مدون و مثبت، طرح تربیت حافظان قرآن کریم با ثبت نام بیش از دو هزار و300 نفر در دوره اول و جذب بیش از 70 مربی مجرب و متعهد در ساوجبلاغ، انجام شد.


به گفته این مسئول، ستاد طرح تربیت حافظان قرآن کریم مستقر در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ در دوره دوم با سمت و سوی کیفی ادامه کار می دهد.
 

حجت الاسلام اسلامی، توضیح داد: در راستای اجرای این طرح کلاس های عمومی و تخصصی حفظ، همچنین آزمون های مستمر و ارائه کارنامه قرآنی، برگزاری کلاس های حفظ موضوعی قرآن، اعطای گواهینامه رسمی، اهدا جوایز به نفرات برتر در هر دوره و برگزاری دوره‌های آموزشی برای نخبگان حفظ قرآن از جمله برنامه‌های دوره دوم خواهد بود.
 

بر پایه این گفتگو، دوستداران قرآنی جهت ثبت نام در کلاسهای حفظ قرآن و همچنین حفظ موضوعی قرآن می‌توانند همه روزه از ساعت 9 الی 14 با شماره‌های 44221140 و 44221130 تماس حاصل کنند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 272340

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha