اهدای قرآن دست‌نویس به نمایشگاه قرآن اوج ارادت به آستان کلام وحی

مدیر غرفه مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) با اشاره به اهدای قرآن دست‌نویس یک آرایشگر گفت: این اقدام اوج ارادت نسبت به آستان قرآن کریم است.

مهدی شهسواری، مدیر روابط عمومی و مسئول غرفه مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان با اشاره به اهدای قرآن دست‌نویس به این غرفه به خبرنگار قرآنی خبرگزاری شبستان گفت: بحمدالله فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه به قدری در استقبال عموم مؤثر بوده که شخصی آرایشگر که دارای سواد سوم راهنمایی است قرآن دست‌نویس خود را به این موسسه اهدا کرده است.

 

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های قرآنی مؤسسه بیت‌الاحزان عنوان کرد: این مؤسسه دارای 120 شعبه در 9 استان کشور همچون خراسان رضوی، یزد، قم، آذربایجان شرقی، فارس، خوزستان، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان است که اقدام به تربیت 700 حافظ کل قرآن کرده است و تاکنون 20 هزار قرآن‌آموز در طول سال و پنج هزار نفر در قالب کلاس‌های نونهالان، مهد و پیش‌دبستانی جذب مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان شده‌اند.

 

شهسواری، افزود: تأسیس پنج مدرسه شبانه‌روزی حفظ و تفسیر قرآن کریم در استان فارس، آغاز به کار مدارس شبانه‌روزی به مدت شش سال در مکان‌های اجاره‌ای، راه‌اندازی مدارس شبانه‌روزی در استان آذربایجان شرقی، شهر مراغه از اهم فعالیت‌های این موسسه قرآنی است.

وی با اشاره به تألیف کتب آموزش قرآنی به همت این موسسه تصریح کرد: نگارش و چاپ کتب آموزشی در حوزه روش حفظ قرآن، آموزش روخوانی قرآن، شکوفه‌های نور جلد یک و 2، کتاب کار علوم جلد یک و 2، کتاب کار ریاضی و دیگر محصولات فرهنگی و قرآنی به همت موسسه قرآنی بیت‌الاحزان تولید شده است.

پایان پیام/


 

کد خبر 272903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha