بهره مندی بیش از 91 هزار گیلانی از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد گیلان از بهره مندی بیش از 91 هزار مددجوی این سازمان از خدمات و تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و گفت:مبلغ 46 میلیارد تومان تسهیلات به این مددجویان طی 5 سال گذشته پرداخت شده است.

حسین علیمحمدی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اقدامات این سازمان در جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان به خبرنگار خبرگزاری شبستان  از رشت گفت: توانمندسازی و خودکفایی مددجویان هدف محوری کمیته امداد امام است تا افراد تحت پوششش را با توانمند سازی از چرخه حمایتی خارج کند.

 

وی ادامه داد: توجه به مشکلات اساسی مددجویان زیرپوشش همچون مشکل درمان، مسکن و اشتغال از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان، افزایش میزان سطح آگاهی علمی، گسترش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای مددجویان زیرپوشش و کاریابی و ایجاد شغل برای مددجویان نیازمند کار را از طرح‌های موفق کمیته امداد گیلان دانست و بیان کرد: 91 هزار مددجوی گیلانی طی پنج سال گذشته از تسهیلات اشتغالزایی و کارگشایی این سازمان بهره مند شدند.

 

وی افزود: همچنین مبلغ 46 میلیارد تومان تسهیلات به این مددجویان طی پنج سال گذشته پرداخت شده است.

 

علیمحمدی به هزینه درمان بیماران تحت حمایت در پنج سال گذشته اشاره کرد و گفت: مبلغ 21 میلیارد تومان جهت هزینه درمان مددجویان تحت پوشش در این مدت پرداخت شده است.

 

 وی اضافه کرد: همچنین طی این مدت 15 هزار نفر از نوعروسان نیز بالغ بر 8 میلیارد تومان کمک هزینه جهیزیه دریافت کرده‌اند.

 

مدیرکل کیمته امداد گیلان مبلغ مساعدت حامیان ایتام کمیته امداد استان را در سال گذشته 5 میلیارد و 100 میلیون تومان و کمک به نیازمندان را 37 میلیارد تومان اعلام کرد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 277259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha