روزقدس بیان انزجار جهانی از مستکبرین است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: روزقدس بیانگر انزجار جهانی مردم علیه مستکبرین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه آخرین هفته از ماه مبارک رمضان و رزو قدس گفت: روز جهانی قدس بیانگر انزجار و نفرت افکار جهانی به ویژه امت های اسلامی از اقدام های سلطه طلبانه و تجاوز گرانه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب در پایمال کردن حقوق مردم فلسطین است.

 

وی با بیان اینکه مردم فلسطین مردمی مظلوم هستند که همیشه مورد ظلم کافران و مستکبران جهانی قرار گرفته‌اند،اظهار کرد: مردم در سراسر دنیا باید نسبت به فلسطین دغدغه داشته باشند و از این مردم بی دفاع حمایت کنند.

 

امام جمعه اراک گفت: روز قدس میراث به جا مانده از حضرت امام(ره) است که همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین برگزار می‌شود و امروز مظلومان فلسطین چشم به این روز دوخته‌اند که چگونه مردم مسلمان جهان از آن‌ها حمایت خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: حوادث اخیردر کشورها اسلامی نتیجه دخالت های بی جای اسرائیل و آمریکا است و مسلمانان جهان باید هوشیار باشند و اجازه دخالت به این کشورها در امور داخلی خودشان را ندهند.

 

آیت اله دری‌ نجف‌آبادی با اشاره به طرح مذاکرات سازش در فلسطین اضافه کرد: مسلمانان جهان با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند؛ قدس قابل سازش نیست، قدس پاره تن اسلام است.

 

امام جمعه اراک اظهار داشت: امروز بعد از گذشت چندین سال از این نامگذاری، روز قدس به نقطه‌ وحدت تمامی مسلمانان جهان نه فقط در مسئله فلسطین، بلکه در دفاع از تمامی ملت‌های مستضعف دنیا تبدیل شده است.

 

اشاره به تنفیذ رئیس جمهور دولت یازدهم وتلاش هرچه بیشتر برای حل مشکلات مردم ،اشاره به شهادت شیخ فضل الله نوری، تاکید برتقوا و دوری از گناه از دیگر محورهای عبادی سیاسی خطبه های این هفته شهر اراک بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 278739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha