راه 'امام جمعه تفت' نصب العین پویندگان مسیر حقیقت قرار گیرد

کانون مساجد استان یزد در پیام تسلیت به مناسبت درگذشت حجت الاسلام سید جواد حسنعلی، امام جمعه تفت، با صدور پیامی اعلام کرد: راه آن عالم فرزانه نصب العین پویندگان مسیر حقیقت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد،  دبیرخانه نظارت و هماهنگی بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در پیام تسلیت خود اعلام کرد: رحلت عالم ربانی و فرزانه حضرت آیت الله حاج سید جواد حسنعلی، امام جمعه تفت ضایعه ای بس سنگین برای مردمان دارالعباده است.
 
این پیام می افزاید: این عالم فرزانه عمر پر برکت خود را در راه خدمت به مردم گذراند و همواره مشعلی فروزان در تبلیغ و ترویج دیانت مقدس اسلام و تقویت مبانی نظام جمهوری اسلامی بود و لحظه ای از روشنگری و اسلام خواهی و هدایت اقشار مختلف دست بر نداشت.
 
دبیرخانه نظارت و هماهنگی بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد، فقدان آن بزرگ مرد را که همواره پیرو خط امام خمینی(ره) و رهبری و پناهگاه مردم در صحنه های مختلف علم و اخلاق و تفسیر قرآن بود را به ساحت مقدس رهبری و ولایت امر مسلمین، جامعه فرهنگی و هنری استان به ویژه فعالان مسجدی تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن فقید سعید مسألت دارد.
 
امید آنکه راه آن عالم فرزانه به خواست خدا نصب العین پویندگان مسیر حقیقت قرار گیرد و همچنان ادامه یابد.
 
پایان پیام/
کد خبر 28027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha