رسانه های غربی به دنبال تضعیف گفتمان اخلاق هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در حال حاضر همه رسانه های غربی به دنبال تضعیف گفتمان اخلاق هستند وتنها نظام جمهوری اسلامی ایران منادی دین و سعادت بشری است.

 مرتضی صفری مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با تبریک روزخبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی به خبرنگار شبستان گفت: دنیای امروز دنیای پیچیده ای است و برای تحلیل رخدادهای مختلف جهان نیاز به بصیرت وآگاهی است.
 

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان افزود: در حال حاضر همه رسانه های غربی به دنبال تضعیف گفتمان اخلاق هستند وتنهانظام جمهوری اسلامی ایران منادی دین و سعادت بشری است.
 

وی به نقش خبرنگاران متعهد به اخلاق انسانی اشاره کرد و گفت: مهمترین ابزار استکبار جهانی در بحث مدیریت جهانی ابزار رسانه است و رسانه هم بدون خبرنگار معنا و مفهومی ندارد و خبرنگاران نیز باید خود را به قدرت ایمان مجهز کنند.


صفری به تهدیدات نرم اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از آزمودن جنگ های نظامی وعدم توفیق آنها در این راه به جنگ نرم روی آورده اند این مهم به لزوم بصیرت بخشی قلمی می افزاید.
 

وی از خبرنگاران خواست برای تقویت جمهوریت واسلامیت نظام قلم فرسایی کنند وبه تهدیدات دشمنان در تحریم های مختلف توجه جدی داشته باشند و قلم خبرنگاران به آرامش و ساختن کشور کمک کند.
 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه راه های نرفته در کشور گفت: خبرنگاران باید با فضا سازی مناسب در نیل به اهداف مقدس نظام اسلامی کمک کنند.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ایثارگران و شهیدان را قدرت نرم جمهوری اسلامی خواند و گفت: در همین راستا و با موضوع شهید و شهادت هرهفته ویژه برنامه شهدا و بسیج از شبکه اشراق تولید و پخش می شود.

 

صفری به تولید ویژه برنامه های مستند با موضوع سرداران شهید نیز در این شبکه اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان آماده است تا با همکاری نهادهای فرهنگی در خصوص نشر ارزش های انقلاب واسلام و ایثارگران و رزمندگان و آزادگان برنامه های مختلف تولید وپخش کند.


صفری گفت:حرفه خبرنگاری از جمله مشاغل سخت در دنیا شمرده می شود که نمونه آن حضور خبرنگاران و گروه های خبری در مناطق جنگی است که گاهی مانند خبرنگار شبکه العالم هدف تیر مستقیم نیز قرار می گیرد.

 

وی در پایان همکاری ویژه دستگاه های اجرایی و مدیران استانی با خبرنگاران را ضروری دانست و گفت: این همکاری می تواند به توسعه امور در استان بیانجامد.


پایان پیام/
 

کد خبر 280972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha