570 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم کبودرآهنگ شرکت کردند

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف شهرستان کبودرآهنگ گفت: از ابتدای تابستان تاکنون 570 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در این شهرستان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف شهرستان کبودرآهنگ گفت: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت با رویکرد قرآنی در حال اجراست.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح از برنامه های کلی اوقاف و امور خیریه است، اظهار داشت: طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سه رده سنی 7تا 12،13تا 18، و 19 سال به بالا برگزار می شود.

 

وی از شرکت 570 نفر درشهرستان کبودر آهنگ در طرح تربیت حافظان قرآن کریم خبر داد و گفت: بیشتر شرکت کنندگان در دو رده سنی 7تا 18 سال هستند.

 

رئیس اداره اوقاف شهرستان کبودرآهنگ ادامه داد: در ماه رمضان امسال برنامه های مختلف تبلیغی دینی در این شهرستان برگزار شده است.

 

عباسی، برگزاری طرح نشاط معنوی در امامزاده ذوالفقار، برگزاری کلاس های ترتیل و روخوانی قرآنی، دعوت از قاریان مصری و ممتاز شهرستان، اجرای طرح تبلیغ وقف در سه امامزاده شهرستان کبودرآهنگ را از جمله این برنامه عنوان کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه قرآن کتاب انسان ساز است، ابراز داشت: آموزش قرآن به فرزندان از دوران کودکی در اعتلای روحی شخصیت آنان بسیار تاثیر گذار است.

 

به گزارش سایت اداره اوقاف همدان، وی آموزش قرآن را یکی از اهداف اصلی اداره اوقاف شهرستان کبودر آهنگ معرفی کرد و اظهار داشت: در ماه رمضان امسال 150 نفر از کودکان و نوجوانان در کلاس های روخوانی، روان خوانی و حفظ قرآن کریم شرکت کردند.

 

رئیس اداره اوقاف شهرستان کبودرآهنگ افزود: شهرستان کبودر آهنگ دارای 18 امامزاده و بقاع متبرکه است.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 281274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha