توئیتر هم از اسلام بد می نویسد

خبرگزاری شبستان: رفتارهای سریالی توئیتر برای تحریک افکار عمومی علیه اسلام و اشاعه حس نفرت علیه مسلمانان موجب شد تا انجمن مبارزه با اسلام هراسی فرانسه طرح شکایت کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «خبرگزاری فرانسه»، انجمن مبارزه با اسلام هراسی که در پاریس، پایتخت فرانسه مستقر است در پی رفتارهای سریالی شبکه اجتماعی توئیتر برای تحریک افکار عمومی علیه اسلام و اشاعه حس نفرت علیه مسلمانان شکایت رسمی ای را تنظیم کرد.
می فلیسیته اشتر زفمن، وکیل این انجمن در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه اظهار داشت: توئیتری ها علیه اسلام فعالیت غیرقانونی دارند و افکار عمومی را به تبعیض نژادی تحریک می کنندو خشونت و درگیری های مذهبی را دامن می زنند.
وی ادامه داد: در این باره بارها به توئیتر هشدار داده شده است اما آنها بی توجه به این هشدارها به فعالیت های ضد اسلامی خود دامن زده اند.
نجات ولود بلکام، فعال حقوق زنان و فولر پلرین، اقتصاددان توئیتر را به خاطر اظهارات ضد اسلامی محکوم کرده اند و یادآور شدند: تحریک افکار عمومی به نفرت و خشونت علیه گروهی از مردم دیگر مغایر با قوانین فرانسه است و مجاری قانونی می توانند آن را به شدت محکوم کنند.
جالب است بدانیم، بیش از ده سوژه مورد نقد در فرانسه بعد از افشای طرح این شکایت به طور ناگهانی از روی شبکه توئیتر حذف شد.
شبکه توئیتر در تحریک افکار عمومی علیه اقلیت های دینی سابقه دیرینه ای دارد از همین رو در سال 2012 نیز به خاطر تبلیغ علیه یهودیان مورد محاکمه در دادگاه قضایی قرار گرفت.
پایان پیام/

کد خبر 283059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha