تجهیز 207 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در گلستان

مسئول کمیته اسکان و پذیرایی ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان اعلام کرد: 207 مدرسه با یک هزار و 651 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

عیسی پایین محلی با اشاره به تقسیم بندی کلاس ها به 3 گروه، به خبرنگار شبستان از گلستان، گفت: گروه الف 587 کلاس، گروه ب 700کلاس و گروه جیم با 361 کلاس پذیرای مسافران نوروزی است.


به گفته وی، کلاس های گروه الف مجهز به فرش، پتو، یخچال و تلوزیون، کلاس های گروه ب فرش، پتو، وسایل گرمایشی و کلاس های گروه جیم امکانات اولیه را دارند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان خاطرنشان کرد: مبلغ سه میلیارد و 580 میلیون ریال تجهیزات برای رفاه حال مسافران نوروزی برای این کلاس ها خریداری شده است.


وی ادامه داد: با گذشت هشتمین روز بهار سال90 تعداد 61 هزار و 866 مسافر در مدارس اسکان یافتند که نسبت به سال گذشته 21درصد رشد داشته است.


به گفته پایین محلی، همه روزه بازدید از این مراکز به همراه یک بازرس از وزارتخانه برای رفع هر گونه مشکل یا نقصی، انجام می گیرد.


وی اظهار داشت: برای راهنمایی مسافران نوروری و جلوگیری از پراکندگی آنها برای اسکان در سطح شهر، پیک موتوری در شهرستان های ساحلی قرار داده ایم.


پایین محلی، از ثبت نام اینترنتی مسافران نوروزی قبل از آغاز تعطیلات خبر داد و افزود: 56 مدرسه در سطح استان گلستان از طریق ثبت نام اینترنتی توسط مسافران رزرو شده بود.


مسئول کمیته اسکان و پذیرایی ستاد دائمی تسهیلات و نظارت بر سفرهای استان گلستان یادآور شد: روزانه یک وعده غذا به همکاران فرهنگی به صورت رایگان ارائه می شود.


پایان پیام/

کد خبر 28371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha