تنها راه خیزش اسلامی در منطقه، تاسی از انقلاب اسلامی است

رئیس موسسه فرهنگی هنری دارالمعارف، گفت: مردم زیر ستم و سلطه عمال بیگانگان در کشورهای اسلامی به این نتیجه رسیده اند که تنها راه خیزیش اسلامی تاسی از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمد خلیل دانش، امروز در گفتگو با خبرنگار شبستان در قم، با بیان اینکه انتخاب یک نظام سیاسی سالم یکی از اهداف انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: بهترین نظام سیاسی، جمهوری اسلامی بود که امام ابتکار کرد و هیچ لفظی چه پیشوند و په پسوند به آن اضافه نکرد.

وی افزود: روز 12 فروردین ماه، روز سرنوشت انقلاب اسلامی بود و قطعا تقارن آن با هر عیدی نشانگر کمال و صلاح این نظام سیاسی می باشد که در جهان بی نظیر است.

رئیس موسسه فرهنگی هنری  دارالمعارف، با اشاره به اینکه خوشبختانه مردم مسلمان ایران به طورقاطع به جمهوری اسلامی رای دادند، تصریح کرد: در نظام اسلامی، هم آزادی و فوق آزادی و هم مفهوم استقلال نهفته است، اگر نظام اسلامی رو به پیشرفت باشد روز به روز بر استقلال سیاسی نظام و مملکت و همچنین آزادی از همه قید و بندهای دست و پاگیر و نجات انسان از گیر و دار استعمارگران افزوده می شود.

حجت الاسلام دانش، در بخش دیگری از سخنان خود فتنه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی را همیشگی دانست و اظهار داشت: توطئه های دشمنان از ابتدا بوده و تنها رنگ و بوی آنها تغییر کرده است، همه دشمنان اسلام از اینکه اسلام یک نظام عدالت گستر است شکی ندارند و با استقرار این گونه نظام، حیات آنها در خطر می افتد و بنابراین برای حفظ منافع شان با نظام مبارزه می کنند و دست به هر گونه عملی می زنند.

وی تاکید کرد: نظام انقلاب اسلامی، نظامی است که براساس معنویت پایه گذاری شده و حضور فداکارانه مردم در همه صحنه ها و روحیه شهادت طلبی مردم و رهبری عادل و صالح که از نظام روحانیت برخاسته مانع پیشرفت توطئه های دشمنان می شود.

رئیس موسسه فرهنگی هنری دارالمعارف، در ادامه بر ضرورت صدور انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: یکی از حرف های اساسی امام و اهداف اسلام پیشرفت و توسعه است و امام نیز مرتب درکلماتشان این مطلب را گوشزد می کردند که انقلاب باید صادر شود و انقلاب یعنی همان اسلام ناب که رهبری آن به دست روحانیت و اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام دانش، با بیان تاثیر انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی منطقه، خاطرنشان کرد: قطعا در طی 30 سال اقدامات اساسی برای گسترش انقلاب اسلامی انجام شده و همه مردم متوجه مسائل شده اند و بیداری اسلامی درسایه عدالتی است که اسلام دنبال آن است ومردم زیرستم وسلطه بیگانگان و عمال بیگانگان درکشورهای اسلامی به این نتیجه رسیده اند که تنها راه خیزیش اسلامی تاسی از انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/

 

کد خبر 28388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha