ترس از سوریه،صهیونیست ها را دچار توهم کرده است

خبرگزاری شبستان:مقامات رژیم صهیونیستی که گویی جنگ آمریکا علیه سوریه را آغاز شده می بینند از توهمات خود در مورد حاشیه های این جنگ سخن می گویند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ،منابع رژیم صهیونیستی گزارش دادند که فرماندهان امنیتی و نظامی این رژیم بر این اعتقادند که اگر واشنگتن تصمیم بگیرد به اهداف سوریه حمله کند،امکان جنگ میان دمشق و تل آویو بسیار ضعیف و محدود خواهد بود.
این منابع می افزایند:وقتی ارتش سوریه با جنگ با آمریکا و دیگر کشورها مواجه شود قادر به انجام عملیات مرزی نخواهد بود و سناریوی محتمل این است که موشک های این کشور به سوی رژیم صهیونیستی پرتاب می شوند اما سیستم های دفاعی و نیروی هوایی این رژیم توانایی هدف قرار دادن و انهدام موشک های سوری را خواهند داشت.
شبکه 10 رژیم صهیونیستی به نقل از یکی از ژنرال های بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی گفت:با وجود تحلیل های کنونی از شرایط جاری به همه اسراییلی ها توصیه شده تا دستور العمل های صادر شده از سوی ارتش به ویژه در مورد ماسک های گازی را جدی بگیرند.
بر اساس این گزارش،موشه یعلون،وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیرا از مناطق مرزس شمالی بازدید کرده تا شخصا آمادگی در مرزها را در بحبوحه جریان های مربوط به جنگ امریکا علیه سوریه مورد بررسی قرار دهد.
علاوه بر این،افسرهای نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند،همه شواهد حاکی از آن است که هر حمله ای از سوی ارتش سوریه علیه رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف خواهد بود زیرا نیروهای سوری از واجهه با مخالفان مسلح در کشورشان بسیار خسته هستند.
صهیونیست ها همچنین ادعا می کنند این مساله بدان معناست که سوریه دارای تجهیزات و ظرفیت های نظامی کافی نیست؛ارتش این کشور در حال ضعیف شدن است بنابراین دمشق نمی تواند به رژیم صهیونیستی حمله کند امکان هر جنگ احتمالی بسیار محدود خواهد بود.
مقامات رسمی رژیم صهیونیستی خاطرنشان کردند که در صورت بروز جنگ،این رژیم از پناهگاه ها استفاده خواهد کرد زیرا چنین جنگی زندگی عادی را در تل آویو مختل می کند.
یکی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی هم گفت:ارتش قادر به انهدام موشک های دوربرد با استفاده از سیستم های دفاع موشکی «تامیر» است.
 

کد خبر 286286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha