لزوم توجه کارشناسان سواد آموزی در ارائه خدمات به سواد آموزان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد بر ارائه خدمات به بی سوادان مطابق با تقاضای اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد کاظم رحیمی نژاد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، پیش از ظهر امروز (10 شهریور) در نشست فصلی کارشناسان سوادآموزی شهرستان ها و مناطق استان یزد که در محل مرکز آموزشی و رفاهی شهید دادرس برگزار شد با اشاره به برگزاری جشن پایان بی سوادی در استان یزد این اقدام شایسته را در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری دانست و از زحمات صورت گرفته در این زمینه تشکر کرد.


رحیمی نژاد افزود: ریشه کن شدن بی سوادی در استان یزد با هدف ارتقای انگیزه فعالیت و خروج از شبه بن بست های ناشی از بی سوادی حداقلی صورت گرفت که قطعاً این تجربه برای استان های دیگری هم که در فرایند باسوادی خود به قدرمطلق حداقلی بی سوادی می رسند ، می تواند راهگشا باشد.


مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از سواد آموزان خواست که با جدیت تمام فعالیت خود در این زمینه را دنبال کنند و گفت: سواد آموزان باید توجه داشته باشند که ارائه خدمات به بی سوادان باقیمانده باید مطابق با تقاضای اجتماعی صورت بگیرد.


وی محور فعالیت های سوادآموزی را حرکت در جهت تحکیم سواد ،‌ توجه به دوره های بالاتر سوادآموزی به ویژه سوادآموزی تابعی دانست و افزود: در این صورت انگیزه کار و حضور و فعالیت های سوادآموزی به صورت تصاعدی افزایش چشمگیری خواهد داشت. 

 

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر از تلاش های کارشناسان سوادآموزی استان تقدیر شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 288298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha