زیارت اهرام ثلاثه و قبور فراعنه مصر باعث افزایش ایمان می شود!

خبرگزاری شبستان:رئیس هیئت‌های مذهبی اردبیل گفت: عوام فریبی و ضربه زدن به دین اسلام مهمترین هدف فرقه ضاله وهابیت است به طوریکه در فتوای جدیدی زیارت اهرام ثلاثه و قبور فراعنه مصر را باعث افزایش ایمان دانسته اند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم میر عباس‌زاده رئیس هیئت‌های مذهبی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل اظهار داشت: ایجاد بدعت و انحراف در دین مبین اسلام و ضربه زدن به اعتقادات دینی مسلمانان مهمترین اهداف فرقه ضاله وهابیت است به طوری که علمای وهابی علیرغم حرام دانستن زیارت قبور در فتوای جدیدی گفته اند، زیارت اهرام ثلاثه و قبور فراعنه مصر باعث افزایش ایمان می شود.


وی ایجاد اختلاف بین براداران سنی و شیعه و راه اندازی جنگ های فرقه ای در کشورهای سوریه، مصر، عراق و افغانستان را در راستای تضعیف دین مبین اسلام دانست و افزود: آن ها با به راه انداختن جنگ های فرسایشی و خونریزی در داخل ممالک اسلامی می خواهند با تضعیف جهان اسلام حاشیه امنییت برای رژیم غاصب صهیونیسم ایجاد کرده و اسرائیل را به قدرت اول منطقه تبدیل کنند.


میر عباس‌زاده با اشاره به جنایت های هولناک و وحشیانه سلفی ها و وهابیت خبیث در سوریه ادامه داد: این ها چطور می توانند پیرو خط اسلام باشند در حالی که به کوچک و بزرگ، شیعه و سنی رحم نمی کنند و مسلمان و کودکان آن ها را سلاخی کرده و سر از تن آن ها جدا می کنند.


رئیس هیئت‌های مذهبی استان اردبیل از فعالیت بیش از 40 هزار سایت و وب سایت برای راه اندازی بمب باران تبلیغاتی و ضربه زدن به دین اسلام ناب محمدی(ص) توسط فرقه وهابیت خبر داد و افزود: وهابی ها هزینه راه اندازی و اداره این سایت ها را از صهیونیسم دریافت می کنند تا به کمک استکبار جهانی فضای ضد دین، ضد اسلام و ضد تشیع و تسنن را ایجاد کنند.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی،‌ ورزشی شهرداری اردبیل در پایان سخنان خود با اعلام این که مسلمانان و به ویژه جوانان غیور ایران زمین آماده دفاع از اسلام و مقابله با استکبار جهانی هستند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و در راس آن اسرائیل غاصب بداند که خون های ریخته شده دامن آن ها را خواهد گرفت و بر اساس وعده الهی آن ها محکوم به شکست و خواری هستند.


پایان پیام/

کد خبر 289413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha