راهپیمایی بانوان بهترین تبلیغ برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت:راهپیمایی بانوان بهترین تبلیغ برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر روز گذشته (16 شهریور) در مراسم راهپیمایی بانوان بسیج خواهران سپاه ناحیه اراک که به منظور پاسداری از حجاب و ارزش های دینی با عنوان طلایه داران حجاب و عفاف در اراک برگزار شد، گفت: دفاع از ارزش های دینی وظیفه همگانی است و همه باید در این راستا تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه بانوان ایران اسلامی با بهره گیری از سیره اهل بیت (ع) باید الگوی تمام بانوان مسلمان در سراسر جهان باشند، ادامه داد: رعایت حجاب و عفاف تکلیفی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: بانوان ایران اسلامی با رعایت حجاب و عفاف و پوشش اسلامی می توان تهاجمات فرهنگی دشمنان را خنثی کرد.
 

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف در جامعه ایران اسلامی برای بانوان یک تکلیف شرعی است، اضافه کرد: حجاب پوشش بیرونی و عفاف پوشش درونی است و این دو عامل سبب سلامت جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی می شود.


وی ضمن تبریک به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: الگو گیری از این بانوی بزرگ راه سعادت و سلامت جامعه اسلامی است.
 

پایان پیام/

کد خبر 290236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha