امامزادگان ، شناخت مردم از سبک زندگی ائمه اطهار(ع) را افزایش می دهد

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: افزایش جذابیت امامزادگان از طریق برپایی برنامه های فرهنگی، ضمن بالا بردن استقبال مردم از این اماکن مقدس ، منجر به آشنایی مردم با سلوک آنان می شود.


به گزارش خبرگزاری شبستان، اسماعیل کوثری در گفتگو با ستاد خبری نخستین کنگره بین المللی امامزدگان با بیان اینکه در گذشته اقدامات چندان اساسی در امامزادگان نسبت به توسعه و گسترش آنان صورت نمی گرفت، اظهارکرد: در دوره مدیریت حجت الاسلام و المسلمین محمدی در سازمان اوقاف نسبت به دوره های گذشته به امامزادگان توجه بیشتر و ویژه ای صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه توجه به امامزادگان از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در این دوره بسیار پررنگ تر شده است ، افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در عمل ، توسعه و آبادانی امامزادگان را در اولویت کاری خود قرار داده است که نمونه آن برگزاری برنامه های فرهنگی در امامزادگان است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هرچه توجه ویژه تری به امامزادگان صورت گیرد شاهد فعال شدن دشمنان و حساسیت آنان در این زمینه خواهیم بود، اظهار کرد: اسلام ناب از طریق امامزادگان و توسل به ائمه اطهار بدست می آید لذا هرچه بیشتر به اینگونه مجموعه ها وبقاع متبرکه بها داده شود ، دشمنان عصبانی تر می شوند.
عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سازمان اوقاف و امور خیریه توصیه کرد ، جذابیت های فرهنگی را در امامزادگان بیش از گذشته بالا ببرد تا ضمن افزایش تردد مردم در این مجموعه ها منجر به شناخت بیشتر آنان از این اماکن مقدس و آشنایی آنان با سبک زندگی و سیر و سلوک این امامزادگان شوند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 290486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha