انتفاضه سوم مردم فلسطین در راه است

رئیس حرکت اسلامی فلسطین در سرزمین‌های اشغالی سال 1948 پیش‌بینی می‌کند که به علت تجاوزات و ظلم اسرائیلی ها انتفاضه سوم فلسطین شعله‌ور شود.

  

به گزارش خبرگزاری شبستان، شیخ رائد صلاح، رئیس حرکت اسلامی فلسطین در سرزمین های اشغالی سال 1948 با اشاره به ظلم و حملات وحشیانه نیروهای صهیونیستی به فلسطینی‌ها گفت: بعید نیست که ظلم و تجاوزات صهیونیست‌ها به شعله‌ور شدن انتفاضه سوم فلسطین منتهی شود.

 

صلاح افزود: قوانین نژادپرستی اخیر اسراییل با هدف لغو شهروندی رهبران سیاسی در اراضی اشغالی فلسطین سال 1948 و کوچاندن فردی و سپس دسته‌جمعی فلسطینی‌ها از این اراضی انجام می‌شود.

 

رئیس حرکت اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی این قوانین را با زور و تهدید به خاطر مجازات برپایی سالروز نکبت فلسطین اجرا می‌کند.

 

وی تصریح کرد: این قوانین خطر جدید بی‌سابقه‌ای برای ملت فلسطین به شمار می‌آید، به طوری که فضای بحران و خطر ملت فلسطین در سرزمین های اشغالی سال 1948 را احاطه می‌کند.

 

صلاح تأکید کرد: هر فرد فلسطینی احساس می‌کند که این قوانین او را که هر کجا می‌رود و می‌آید در خانه، زمینش، غذا خوردنش و آینده‌اش تعقیب می‌کند.

 

رئیس حرکت اسلامی فلسطین ادامه داد: در برابر فلسطینی‌های سرزمین های اشغالی سال 1948 یک راه وجود دارد و آن استراتژی پایداری و مقاومت و مبارزه است تا بر اساس این استراتژی در سعادت زندگی کنیم و یا شهید شویم.

 

بنابر گزارش فلسطین الیوم، تصویب اخیر کنیست (پارلمان) اسرائیل مبنی بر اصلاح قانون شهروندی حضور یک میلیون و نیم فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی 1948 نشانه گرفته است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 29237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha