برگزاری همایش اخلاق در فرهنگ رضوی/ 86 برنامه در دهه کرامت انجام شد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دهه کرامت ایام مهربانی و عطوفت ائمه، گفت: در این دهه بیش از 86 برنامه اجرا شد که به معرفت مردم نسبت به ائمه اطهار کمک شایانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد نجفی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، ظهر امروز (25 شهریور) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان گفت: امسال برنامه های دهه کرامت در استان گلستان با شور و شوق بیشتری برگزار شد و شهرستانهای استان برنامه های متنوعی را برگزار کردند.


وی افزود: با همکاری و تعامل سازمان ها و نهادهای استانی و سازمان تبلیغات اسلامی 86 برنامه در استان برای نکوداشت دهه کرامت برگزار شد و بررسی این مراسمات نشان می دهد که بازدهی و کیفیت خوبی داشته است.
 

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه استان گلستان از روز شنبه میزبان خدام امام رضا (ع) است، تصریح کرد: این مهمانان عزیز از روز شنبه مهمان ما هستند و ابتدا به شرق استان یعنی گنبد رفتند و دیروز نیز مینودشت و عصر امروز به گرگان می رسند.


وی خاطرنشان کرد: از ساعت 16:30 تا 19 امروز (25 شهریور) همایش اخلاق در فرهنگ رضوی با حضور خدام امام رضا (ع) برگزار می شود که مخاطبین این همایش مسئولین هیئات مذهبی، کانون مداحان، شورای هیئات و چهره های مذهبی هستند.


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در دهه کرامت برنامه های ویژه ای نیز برای بانوان برگزار شد و عصر امروز (25 شهریور) نیز ویژه برنامه ای برای بانوان برگزار می شود.
 

وی به برگزاری جشن کشوری و خودجوش زیر سایه خورشید اشاره کرد و افزود: این جشن بازخورد خوبی در بین مردم داشته و کرامت ائمه را در بین مردم به ودیعه گذاشته و امیدواریم با تکرار این مراسمات تبدیل به یک فرهنگ عمومی در بین مردم شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 293356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha