کانون کردستان خوشه چین جوایز جشنواره های رضوی شدند

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان از کسب رتبه اول کانون استان در یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا خبر داد.

سهیلا شیخی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به خبرنگار شبستان گفت: همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در یازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا حضوری درخشان پیدا کردند و در این جشنواره ها خوش درخشیدند.


وی افزود: هیوا ملکی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری سریش آباد با قصه دریا در جشنواره بین المللی قصه گویی رضوی که در اصفهان برگزار شد حضور پیدا کرد که رتبه اول این جشنواره را از آن خود کرد.


این مقام مسئول افزود: مریم کبابیان عضو مرکز فرهنگی هنری حسن آباد یاسوکند در رده سنی 13 تا 15 سال از استان کردستان رتبه سوم جشنواره مشاعره رضوی که در مازندران برگزار شد، کسب کرد.


وی اظهار داشت: 9 برگزیده‌ این مسابقه به عنوان راه یافته‌ی بخش نهایی جشنواره روز 23 شهریور ماه، در اختتامیه‌ این جشنواره که در ساری برگزار شد با هم به رقابت پرداختند و 3 نفر از آنان به عنوان بر گزیده‌ی اصلی از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

شیخی در ادامه تصریح کرد: در جشنواره نمایشنامه خوانی رضوی به میزبانی همدان گروه نمایش نامه خوانی چه کسی به فکر آهوان بود از مرکز فرهنگی هنری سریش آباد حایز رتبه هفتم جشنواره شد که در این جشنواره هشت گروه از استان های یزد، کردستان، بوشهر، خراسان رضوی، اردبیل و تهران و دو گروه از استان همدان شرکت داشتند.


وی افزود: برگزیدگان گروه سنی سال‌های دبیرستان سبا امیری از مرکز فرهنگی هنری دهگلان استان کردستان رتبه اول سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی که در خوزستان برگزار شد به خود اختصاص داد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در جشنواره رضوی یک تصویر از یک حدیث رضوی هم که به میزبانی استان کردستان برگزار گردید در گروه سنی 12-10سال کازیوه مزینی از مرکز فرهنگی هنری سقز برگزیده شد.


پایان پیام/

کد خبر 294029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha