جشنواره‌ های دهه کرامت ترویج و توسعه فرهنگ ناب رضوی را در جامعه نهادینه می‌کند

خبرگزاری شبستان: دبیر جشنواره های رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد جشنواره رضوی را از مهم ترین رخدادهای فرهنگی و دینی در استان عنوان کرد و گفت: جشنواره‌های دهه کرامت ترویج و توسعه فرهنگ ناب رضوی را در جامعه نهادینه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین کمالوندی، مدیرکل و دبیر جشنواره های رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (16 شهریور) در مراسم اختتامیه جشنواره‌ های دهه کرامت در این استان ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) به ملت سرافراز ایران اسلامی، گفت: برگزاری هر جشنواره‌ای طی برنامه زمان‌بندی مشخصی با هم‌افزایی تمامی عوامل و دست‌اندرکاران به اجرا گذاشته می‌شود.

کمالوندی با تاکید بر این که هشت ماه مقدمه‌ چینی برای برگزاری جشنواره ملی رضوی با 200 عوامل اجرایی اعم از کارکنان اداره کل و هنرمندان و شرکت 500 هنرمند با تولید 720 اثر هنری کار آسانی نبود، افزود: از همکاری و همراهی تمامی عوامل و دستندرکاران این برنامه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی با تاکید بر این که برگزاری جشنواره‌ های دهه کرامت تقویت و شکوفایی ظرفیت‌ های بالقوه هنرمندان در بخش‌ های مختلف شعر، موسیقی، نقاشی، نمایش نامه‌ نویسی، تئاتر و سینما را فراهم می ‌کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم این برنامه‌ ها تداوم داشته باشد.

این مسئول همکاری و همراهی دیگر دستگاه‌ ها و نهادها در برگزاری جشنواره رضوی را مناسب ارزیابی کرد و گفت:از مجموعه صدا و سیما، شهرداری، اداره برق، سینما جوان، انجمن شعر، انجمن تئاتر و دیگر عوامل و دست‌اندرکاران در برگزاری این جشنواره بزرگ کمال تشکر و قدردانی را دارم.

دبیر جشنواره های رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد جشنواره رضوی را از مهم ترین رخدادهای فرهنگی و دینی در این استان عنوان کرد و گفت: جشنواره‌های دهه کرامت ترویج و توسعه فرهنگ ناب رضوی را در جامعه نهادینه می‌ کند.

پایان پیام/

کد خبر 399200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha