جشنواره های رضوی فرصتی برای بیان معیارهای عرفانی است

خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان، با اشاره به برگزاری جشنواره نماهنگ رضویی دراستان، افزود: باید از این فرصت برای بیان معیارهای عرفانی و سیره و منش اهل بیت (ع)بهره گرفته شود.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی مستاجران، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‎های لرستان امروز(6مرداد) در جلسه هماهنگی برگزرای جشنواره نماهنگ رضوی در استان، گفت: جشنواره نماهنگ رضویی فرصتی برای ارتقای فرهنگ دینی در جامعه است.


وی با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمنان، افزود: اشاعه فرهنگ دینی و سیره ومنش ائمه معصومین (ع) در بین نسل جوان و نوجوانان، جامعه را در برابر دسیسه های دشمنان ایمن می کند.


حجت الاسلام مستاجران، برگزاری جشنواره های رضوی را فرصتی مغتنم جهت اشاعه فرهنگ دینی خواهد و اظهار داشت: باید با برنامه ریزی علمی و کارشناسی در راستای تحقق اهداف این جشنواره اقدام شود.


این مقام مسئول، تصریح کرد: این جشنواره به نوعی برنامه ‎ریزی و جهت‎گیری برنامه‎سازان در حوزه نماهنگ‎های هنری، در بیان مفاهیم و بیانات اهل بیت(ع) خصوصاً امام رضا(ع) است.


حجت الاسلام مستاجران، با بیان اینکه بهره گیری مناسب از ظرفیت هنر می تواند در تحقق اهداف فرهنگی جامعه موثر باشد، ابراز داشت: باید از ظرفیت هنر نماهنگ در این جشنواره جهت بیان معیارهای عرفانی و پیام‎های اهل بیت(ع) استفا شود.

 

 

وی افزود: برگزاری جشنواره های دینی و فرهنگی گام مهمی جهت اشاعه سیره و منش ائمه معصومین (ع) و فرهنگ دینی در سطح جامعه است.


مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‎های لرستان اظهار کرد: دستگاه‎های متولی برگزاری جشنواره های دینی و فرهنگی باید با بهره گیری از ظرفیت کارشناسان توانمند در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ها تلاش کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 389781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha